Information session MSCA – Registration

Curso: Calificación y validación en producción farmacéutica junto con gestión de riesgos de calidad farmacéutica QRM.
marzo 5, 2021
Convocatoria de Becas Parciales de Estudios en Brasil
marzo 5, 2021

Information session MSCA – Registration

Open information session on the Marie Sklodowska Curie Actions (MSCA) under Horizon Europe, the new EU’s funding programme for research and innovation (>90 million euros, 2021-2027)

Learn how international researchers and institutions can benefit from MSCA to carry out a PhD, a Post-doctorate or a research and innovation project including several European and international institutions.
Latin American and Caribbean researchers who secured MSCA funding (alumni) will share their experience and tips with the audience.

Date and time:

16 mar. 2021 11:30 a. m. en São Paulo